torsdag 31 maj 2012

Tankspridd och drömmar.

Igår gick jag runt här hemma och muttrade över att jag inte hittade min vetekudde som jag ville ha till min värkande mage. Letade och letade, tills jag hörde mikron pipa till i köket. Ojdå, jag hade visst slängt in vetekudden där redan. I natt vet jag inte riktigt vad jag gjorde, men jag måste ha drömt. Jag vaknade till i natt och fick panik över att jag inte hade kläder på mig (ja, jag sover naken ibland). Vet inte varför, men jag rusade upp och slängde mig över mina underkläder i byrån, slet åt mig ett par trosor och rusade in till badrummet där jag först klär på mig dem bak och fram, sedan äntligen får dem på mig. När jag hade dem på mig gick jag lugnt till sängen och somnade på två sekunder. Jaha. Det här med att min hjärna börjar spöka är jag väl inte helt bekväm med. Jag gillar ju faktiskt ha koll på saker, ordning och reda. Hur ska det här gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar