onsdag 30 maj 2012

När jag var liten.

Igår var jag och hämtade ut min mobil som har varit på reparation i drygt två veckor. Jag var på plats fem minuter efter att affären öppnade och fick plats nummer 6 i kön. Det tog en halv timme innan det blev min tur. Eftersom jag var irriterad till tusen över detta, tänkte jag att det kan vara roligt att gå in i bokaffären och köpa något fint. Och vilken fin bok jag hittade till Skrållan (vi kallar henne Skrållan under tiden, som ett arbetsnamn)! En bebisbok som man ska ha det första året, "När jag var liten" heter den. Jag ska visa hur fin den är!
En liten lurvig björn på framsidan.
En liten sida om oss föräldrar.
Dagen då jag föddes och en ficka med kort med de olika stjärntecknen.
"Lilla tidningen", där man ska fylla i viktiga händelser från den dagen då Lill-Skrållan kommer till världen.
Varför vänder sig bilderna?! Utöver dessa sidor finns det många fler. Jiho! Nu kliar det i fingrarna, vill börja fylla i den med en gång. Tur att det finns sidor man kan börja greja med redan innan Lillan har kommit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar